31 de des. 2008

Alguns Beats del 2008

Per acabar l'any...una selecció dels Beats del 2008. Temes que he descobert,o quem'han agradat, o que han impactat o que he escoltat molt sovint...
Potser el tema que més m'agrada del Hard Candy de Madonna...
Temazo de la Rihanna...no cal dir més.
Ending de A 2 Metros Bajo Tierra, crec que no m'he emocionat mai tant davant d'una sèrie
Lady Gaga, una nova promesa em va impactar amb aquest Just Dance
El retorn de la Lauper no sona pas malament, molt de festa.
Tornant de Japó...havia de provar els supervendes d'allà, i del recopilatori A-Complete d'Ayumi Hamasaki em quedo amb Whatever
Per esclafar abans de sortir de festa
He redescobert a NIN
i també als Prodigy
I seguint amb el tema asiàtic...
i per acabar, una tranquileta d'Explosions In The Sky. He reinventat les meves migdiades!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada