1 de jul. 2011

2 anys



Avui 1 de juliol fa exactament 2 anys que vaig posar per primera vegada els meus peus en terres coreanes.

Després d'un bon i inoblidable viatge per Japó al 2008, vaig sentir que d'alguna manera havia de tornar a respirar aires asiàtics. Enrera queden aquells dies d'arreglar paperassa per a l'intercanvi universitari per poder venir a Corea, i aquella inseguretat de si podria finalment aconseguir-ho.

I aquí estic, visquent a Seül, la gran capital de Corea del Sud, adaptat i acostumat a viure entre coreans, encara batallant per aprendre bé l'idioma, i donant un pas endavant, on deixo enrera la vida d'estudiant (temporalment? mai se sap!), i m'ocupo amb diverses feines que em permeten continuar visquent en aquesta ciutat tan intensa, que no deixa de sorprendre'm i on encara em queda tant per descobrir, i descobrir-vos!

No sabria dir si 'sembla que fos ahir' o 'sembla que hagi passat una eternitat'. Depenent del moment, tinc una o altra sensació. El que sí és segur és que començo una nova etapa amb molta il·lusió i continuaré explicant una mica com es viu aquí i intentant fer-vos sentir una mica el que sent un català a Seül, i compartint aquelles experiències que valen la pena explicar.

6 comentaris:

  1. ja era hora que et poguéssim llegir!!
    per mi em sembla una eternitat, et trobo molt a faltar, i ultimament ens costa coincidir.... m'alegra però saber que tu estàs bé, i que temporalment? has trobat el teu lloc?
    cuida't molt i no deixis d'escriure! petons. tere

    ResponElimina
  2. Jordi, és genial que encara hi siguis a Seül. Felicitats per aconseguir marxar i per estar-te allà, guapu!

    ResponElimina
  3. @tere, si, ja era hora!! jo tinc moltes ganes de veure-us!
    he vist fotos recents i esteu tots guapissims!
    espero fer skype aviat...
    petons

    @Bego
    Gràcies!! Em penso que tu tampoc estàs gens malament, no? Cal disfrutar! :)

    ResponElimina
  4. Felicitats per aquets dos anys com a catalanocoreà :) veig que et va genial! me n'alegro! cuidaaat! muas!

    ResponElimina
  5. Enhorabona, 2 anys a Corea! i que siguin molts més si estàs a gust :)

    ResponElimina